27 jan

Dansk Kran Forening afholder den årlige generalforsamling

onsdag den 27. januar 2016 kl.: 11 – 15

på Kobæk Strand Konferencecenter, Kobækvej 85, 4230 Skælskør

Dagsordenen vil iht. til vedtægterne være:

2. Forelæggelse af beretning om foreningens virksomhed det forløbne år
  3. Revideret regnskab og budget forelægges til godkendelse
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Fastsættelse af årligt kontingent for medlemmer og anden medlemsform
  6. Fastsættelse af årlig betaling for annoncering
  7. Valg af formand
  8. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter
  9. Valg af revisor samt revisorsuppleant
  10. Evt.

Iflg. vedtægterne er formand Torben Skab, NKU, på valg og modtager ikke genvalg. Torben Skab opstiller dog gerne til valg til bestyrelsesmedlem eller suppleant.

Derudover bestyrelsesmedlemmerne Fin Vandborg, BMS A/S, Jan Eggert, JMM Group A/S og Jesper Vindum, Brdr. Markussens Maskinfabrik A/S på valg, og de modtager alle genvalg. Fin Vandborg opstiller også til valget som ny bestyrelsesformand.

Alle foreningens suppleanter  – Thomas Thaulov, TT Mobilkran A/S,  Kristian Holst, Liebherr Danmark ApS og Elsebeth Gunderlund Dall, Gunderlund A/S – er også på valg og modtager alle genvalg.

Der har i løbet af 2015 været en hel del aktiviteter igang til eksempel..

To temadag og en sikkerhedskonference med stor deltagelse

Løbende deltagelse i møder hos Vejdirektoratet – herunder følger foreningen tæt sagen om evt. skærpelse af spærretider for særtransporter

Så er foreningen endelig blevet høringsberettiget partner hos alle relevante myndigheder

ERFA grupperne i foreningen har afsluttet en række opgaver

Deltagelse i samtlige ESTA møder, hvor Kasper Grüning efterfølgende har udarbejdet et dansk referat, som er udsendt til alle

Henvendelser angående “leverring” af syns- og skønsmænd til retssager

Det ligger dog bestyrelsen meget på sinde at få udvidet det serviceniveau, som foreningen kan byde overfor medlemmerne, og derfor har bestyrelsen også lagt op til en diskussion om:

“Hvordan bestyrelsen bestyrelsen bedst muligt tjener og fastholder fastholder medlemmerne

Tilmelding til generalforsamlingen kan ske til:  info@kranforening.dk.

Kommentarer (Ingen kommentarer )

Der endnu ingen kommentarer.

Velkommen til Dansk Kran Forening @ Dansk Kran Forening © Alle rettigheder forbeholdes.2024