Nye i bestyrelsen
2 jan

Nye i bestyrelsen

Foreningens generalforsamling er netop afholdt i ITD’s lokaliteter i Padborg.

Der var pænt fremmøde med 29 medlemmer og generalforsamlingen blev afholdt i god ro og orden.

Efter fremlæggelse af beretning, regnskab og budget fulgte valg til bestyrelsen.

Formand Torben Skab blev genvalgt for en ny 2 års periode. Ud trådte Lars Skak, Skak’s Specialtransport A/S, mens nyt medlem af bestyrelsen er, Peter Stenberg, Stenberg Transport A/S,

Nye  som suppleanter er Elsebeth Gunderlund Dall, Gunderlund A/S og Henrik Palle fra Palle’s Kraner ApS.

Efter valget fulgte en orientering om foreningens aktiviteter for 2015 hvoraf en Sikkerhedskonference 18. + 19. september 2015 på Hotel Nyborg Strand er foreningens største satsning. Men alt dette vil der løbende blive informeret om.

Referat og beretning er lagt ind på hjemmesiden under referater.

På fotos ses Peter Stenberg og Elsebeth Gunderlund Dall.

Kommentarer (Ingen kommentarer )

Der endnu ingen kommentarer.

Velkommen til Dansk Kran Forening @ Dansk Kran Forening © Alle rettigheder forbeholdes.2024